×

    پروفایلو؛ راه حل سریع برای جوانسازی صورت

    1. خانه
    2. جوانسازی
    3. پروفایلو؛ راه حل سریع برای جوانسازی صورت
    پروفایلو

    شاید بتوان گفت چین و چروک‌های صورت از مهمترین دغدغه‌های زیبایی است که ذهن خانم‌ها را درگیر می‌کند. مشخصا اولین چیزی که باعث قضاوت درباره سن و سال شما خواهد وضعیت پوست صورت شما است. خوشبختانه امروز دیگر مثل گذشته نیست که چاره‌ای برای چین و چروک‌های صورت نباشد. اگر تاکنون نام تزریق پروفایلو را نشنیده‌اید با ما همراه باشید تا یک راه حل سریع و کارآمد را برای جوانسازی صورت شما معرفی کنیم!

    پروفایلو چیست؟

    این تکنیک یک درمان نوآورانه و غیرجراحی برای جوانسازی پوست است و علاوه بر تغییر شکل بافت‌های افتاده صورت، پوست آن را عمیقا مرطوب می‌کند و به آن درخشندگی بی‌نظیری می‌بخشد. ماده اصلی پروفایلو هیالورونیک اسید است که در فیلرهای پوستی نیز یافت می‌شود؛ با این تفاوت که این روش علاوه بر اینکه یک ژل بازسازی کننده است، یک مرطوب کننده قوی نیز هست که به عمق پوست نفوذ می‌کند. بر خلاف بسیاری از ژل‌ها؛ این تکنیک می‌تواند نواحی دشوار مانند اطراف چشم را نیز به خوبی درمان کند.

    نحوه اثر پروفایلو چگونه است؟

    این ژل نوعی تقویت‌کننده پوست است که پس از تزریق در لایه زیرین پوست پخش می‌شود و کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند و فورا پوست صورت شما را صاف‌تر و روشن‌تر می‌کند و چروک‌ها را از بین می‌برد. این تکنیک یکی از بالاترین غلظت‌های اسید هیالورونیک را در بازار دارد و به همین دلیل اثرگذاری بالاتری در بازسازی و مرطوب نمودن پوست دارد. محتوای مرطوب کننده آن باعث می‌شود پوست شما به سرعت از هم باز شود و جلوی ایجاد اثرات پیری در آینده را نیز بگیرد.

    یکی از جنبه‌های تاثیرگذار در نحوه عملکرد این ماده این است که مانند فیلرهای معمولی شکل صورت را تغییر نمی‌دهد و در عین طبیعی بودن نتایج، ظاهری شاد و جوان ایجاد می‌کند.

    مطالعه مقاله پی آر پی صورت؛ بهترین روش خلاصی از خطوط صورت بدون جراحی ازدست ندهید.

    مزایای تزریق پروفایلو چیست؟

    این ژل بیشتر در ناحیه صورت استفاده می‌شود. زیرا تاثیرات جوانسازی پوست در ناحیه صورت خیلی بیشتر به چشم می‌آید. شما با این روش می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

    • حجم‌دهی ناحیه میانی صورت (تزریق گونه)
    • ایجاد خط فک مشخص‌تر و نمای جانبی جوان‌تر و جذاب‌تر
    • آبرسانی فوق العاده به بافت‌های پوستی حجیم سفت کردن آن‌ها
    • رفع چین و چروک‌های ناحیه پیشانی و گونه‌ها
    • حجم دهی به چانه و کشیده‌تر کردن آن
    • رفع خط خنده و خط اخم
    • صاف کردن بسیار عالی چروک‌های اطراف چشم و بالاتر بردن ابروها

    علاوه بر این موارد، این روش کاربردها و مزایای فراوان دیگری نیز دارد. اگر برای استفاده از این روش نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید.

    این تکنیک چگونه انجام می‌شود؟

    این یک روش تزریقی است به طور عمومی با یک سرنگ کوچک در 5 نقطه در دو طرف صورت به لایه زیرین پوست تزریق می‌شود. هر بار تزریق حاوی 32 میلی گرم اسید هیالورونیک است که در مقایسه با همه ژل‌ها میزان بیشتری است.

    این یک درمان سریع است و معمولا بیشتر از 10 دقیقه طول نمی‌کشد. برای اطمینان از نتایج عالی، آن را با یک سوزن بسیار ظریف در دو طرف صورت تزریق می‌کنند. قبل از درمان نیازی به کرم بی حس کننده موضعی نیست؛ با این حال اگر آستانه درد فرد پایین باشد می‌توان از کرم‌های بی حس کننده استفاده کرد.

    در عرض 2 ماه پس از اولین جلسه، فیبروبلاست‌ها به طور پیوسته فعال و ترمیم می‌شوند. با تحریک تولید کلاژن، پوست صورت به طور موثری تغییر شکل می‌دهد و به تدریج پرتر، صاف‌تر و سفت‌تر می‌شود.

    چه زمانی نتایج قابل مشاهده است؟

    نتایج حاصل از تزریق پروفایلو به تدریج طی هفته‌های پس از درمان ایجاد می‌شود و امکان جوان‌سازی طبیعی پوست را فراهم می‌کند. نتایج ترمیم صورت یک ماه پس از جلسه دوم به وضوح قابل مشاهده است؛ اما این ترمیم همچنان ادامه خواهد داشت.

    نتایج این روش به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام خواهند داشت و در صورت تمایل می‌توانید با جلسات تکمیلی تزریق، این اثرات را تمدید کنید.

    چند جلسه مورد نیاز است؟

    برای بهترین نتیجه، دو جلسه به فاصله یک ماه توصیه می‌شود. در اغلب موارد همین دو جلسه تزریق برای دریافت نتیجه عالی کافی است؛ اما اگر افتادگی‌های پوست زیاد باشد ممکن است پزشک جلسه سوم را نیز تجویز کند. پزشک شما سلامت پوست شما را از طریق معاینه پوست ارزیابی می‌کند تا یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای پوستی فردی و نتایج دلخواه شما تنظیم کند.

    برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه وضعیت پوست صورت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

    عوارض جانبی پروفایلو چیست؟

    تزریق ژل پروفایلو به افراد سالم معمولا بدون عوارض جانبی قابل توجه است. مزیت مواد موجود در این تزریق این است که می‌تواند به طور کامل توسط بدن انسان متابولیزه شود و اندام‌های داخلی را تحت فشار قرار نمی‌دهد. به ندرت پیش می‌آید که این روش باعث ایجاد حساسیت شود؛ با این حال، برخی از افراد ممکن است قرمزی، کبودی خفیف و خارش را در محل تزریق تجربه کنند. این عوارض نگران کنند نیست و به حساسیت بدن فرد بستگی دارد. این اثرات موقتی هستند و معمولا در عرض ۱ تا 2 روز به طور کامل بهبود می‌یابند.

    مزوژل چیست؟ برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود این مقاله را از دست ندهید.

    نکات مهم قبل و بعد از تزریق

    برای اینکه بهترین نتیجه را از این روش دریافت کنید لازم است به نکات مراقبتی ویژه‌ای قبل و بعد از تزریق توجه داشته باشید:

    • قبل از تزریق: توصیه می‌شود از مصرف الکل خودداری کنید و 24 ساعت قبل از درمان آسپرین مصرف نکنید.
    • بعد از تزریق: به مدت 24 ساعت از دویدن، شنا یا سایر ورزش‌های شدید و همچنین آرایش کردن پرهیز کنید. توصیه می‌شود از غذاهای تند، سیگار و گوشت قرمز تا چند روز استفاده نکنید. علاوه بر این، بهتر است تا چند روز پس از درمان وارد سونا و اتاق بخار نشوید.

    چه کسانی برای پروفایلو مناسب نیستند؟

    به طور کلی این روش محدودیت‌های زیادی ندارد و اغلب افرادی که از وضعیت ظاهری صورت راضی نیستند می‌توانند از آن استفاده کنند؛ با این حال انجام آن به گروه‌های زیر توصیه نمی‌شود:

    • برای افرادی که به ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
    • به زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.
    • بیماران دارای اختلال انعقاد خون
    • بیماری‌های خودایمنی

    اگر بیماری یا شرایط خاصی دارید که شما را برای انجام این روش نگران می‌کنید باید با یک پزشک زیبایی مشورت کنید. متخصصان ما آماده ارائه مشاوره کامل در این زمینه هستند.

    قیمت پروفایلو ۱۴۰۲

    روش‌های زیبایی معمولا قیمت مشخصی ندارند. زیرا بسته به شرایط ظاهری و انتظارات فرد می‌تواند تفاوت زیادی داشته باشد. طبعا هرچقدر ژل بیشتری مصرف شود هزینه شما بالاتر خواهد رفت. برای اطلاع از قیمت این روش می‌توانید همه روزه با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

    با بالاترین کیفیت پروفایلو تزریق کن!

    نکته مهم در همه روش‌های زیبایی این است که مهارت و تجربه پزشک بسیار تعیین کننده است. یک روش فوق العاده وقتی توسط یک پزشک فاقد مهارت انجام شود می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به سلامت پوست شما وارد کند.

    بنابراین هرچقدر که برای شناخت پزشک حرفه‌ای زمان بگذارید ارزشمند است. اگر تمایل دارید با پزشکان باتجربه مشورت کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما تمام ابهامات شما در مورد این روش را برطرف کرده و به تمام سوالات شما در مورد نتایج مورد انتظار، عوارض احتمالی و قیمت پاسخ خواهند داد. این مرکز پس از ارائه خدمات تزریق پروفایلو نیز پشتیبانی بسیار عالی خواهد داشت و در صورت بروز هرگونه نگرانی پزشکان ما در دسترس شما خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    نوشتهٔ پیشین
    پی آر پی صورت؛ بهترین روش خلاصی از خطوط صورت بدون جراحی
    نوشتهٔ بعدی
    فیشال صورت؛ رمز داشتن پوستی جوان، شاداب و لطیف

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
    شما باید با قوانین موافقت کنید.

    دکتر آرش نجف بیگی

    دکتر آرش نجف بیگی

    عضو هیات علمی دانشگاه/فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی/عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا

    آخرین مقالات